merhabalar doğum yapalı 45 gün oldu spinal sezaryan. ilk günlerde kanamam oldu ara ara. 1 ayda da adet kanaması gibi oldu kırkına bitti derken bir hafta sonra yine adet kanaması yoğun kanamam var şimdi. normal mi bu durum? doktorumla iletişim de değilz malesef bebekle de gidemedim doktora gitmem gerekir mi acaba?