Ballinin_annesi 6 haftalık olduk kanama alanı görünüyor yatıyorum şimdilik siz neler yaptınız sorunsuz geçti mi yoğun kanamam var dünden beri bu arada az önce acildeki doktor iki kese görüyorum dedi kendi doktorum da kanama alanı bu kese değil dedi anlayan varsa ultrason fotosu atacam😅
koalamiyim Ballinin_annesi benim hamileliğim full kanamalı geçti, pedden falan taşıyordu o derece. Kesenin içinde kanama olmadığı sürece çok sıkıntı olmuyor. Bebeğim sağlıkla doğdu 1 yaşında şu an ☺️
Birdirbire Ballinin_annesi 7 . Haftamda başladı 14. Hafta kadar kanamalı geçti iğne ve ilaçlar aldımtuvalet harici kalkmıyordum
fatmaozfenselvili Ayyy benimde kanamam vardı kese altındaydi hatta. Kese büyüdükçe kanamayı dışarı iter ama bu yüzden yatman lazım düşük tehlikesi de var demişti. Çok nadir görülen bı kanamaymis bu dediğimiz. 3 ay yattım. 1 ay falan ara ara kanamam oldu adet gibi. Bayağı zorlu geçti hamileliğim. Çok şükür şimdi 3 yaşında bı oğlum var. Unutmayın herşey Allah’tan gelen bişey sadece dua edin.
Mavababyy Ballinin_annesi kanama alanına pek benzetemedim ben. Yani benimki böyle değildi diyebilirim . Sanki keseye benziyor belki ikizdir 🥰
Saresi Ballinin_annesi bence kanama alanı bu kese biraz daha düzgün olur. Benim de 2 3 tane kanama alanı vardı keseden daha büyük. Şu an kızım 27 aylık 😂
naynini Ballinin_annesi ahh ah 😇 ilk üç ay o hematom ile ugtastik, progestan fitil ile geçirdik. Tam oh kanama alanı kayboldu dedik, erken dogm başladı… 21.haftada doguruyordum, serklaj yaptılar bir yattım, doğururken kalktım 😄 korkunç bir hamilelikti 🥺
Senayys naynini kız sen bensin 😂benimde sürekli kanamam vardı tam ayaklandım derken 12. Haftada hoop serklaj yinede 33 haftada geldi benimki dayanamadı🤓
Senayys Ballinin_annesi benim de kanamam çok oluyordu ilk haftalarda abartmıyorum parça parça geliyordu her defasında ağlaya ağlaya dr a koşuyordum düştü bebek diye 😶🌫️1 yaşında şimdi ama o dönem hep Progestan hap ve iğne kullanmıştım ve yatarak geçirmiştim 🥺senin ki kese gibi duruyor ama değişik dr bilir tabi kanama alanı dediyse öyledr😁
Senayys Ballinin_annesi yaa kıyamam o an o korkular o ağlamalar çokk zor 🥹şimdi dönüp bakınca gülüyorum halime ama o an ayyyyy🤓