Kızım 7 Ay 21 günlük. 6. Ay kontrolünde doktor kalbinde üfürüm var kardiyolojiye götürün dedi. Çarşamba günü götürdük ve delik olduğunu söyledi. Benim de kalbim delikti ve 7 yaşında ameliyat oldum. Kendime en büyük örnek benim ama içim içimi yiyor, kızım da aynı kaderi yaşayacak mı diye. Benim kalbimdeki deliği de tesadüfen öğrenmiş ailem ve 6-7 aylıkmışım. Kızım aynı kaderi yaşıyor gibi. Doktor ırsi olmadığını söylüyor ama içten içe kendimi suçluyorum, çok üzülüyorum. Buraya yazıp içimi dökmek istedim.