A2B4 12 ay 6 günlüğüz bizde :))
Anne,dede,cici,meme,mama,hadi,gel,aşkım
Babasının adını söylüyor bunu bilerek yapıyor :))
Kendini adını bilmeden söylüyor biz seslendiğimiz için Ece diyo :))
Al ver komutları çok iyi yaramazlık yapınca bana bakıyor direk tabi ki yapacağını yapıyor
Aktif olarak oyun oynuyoruz bu ara top ve Legolara ilgili söküp takmaya çabalıyor :) ilk dişimiz yeni çıktı 😁diğerleri kabarmış.
Adımlar atıyor sanırım yakında yürüyecek.