Ebru__ Bebeğinizin beslenmesinin azalmamasına iki saatte bir mutlaka beslemeye dikkat edin problem olmaz uzamış sarılık çok bebekte olabiliyor
BAHAR_4 Bol bol emzirin ve geceleri sarılığı geçene kadar ışığın altında uyutun ışığı kapatmayın yani , veya bizim buralarda sarı örtü atılır üstüne.
Ayseasya14 2 saatte bir emzirdim sütümde çok yoktu gerçi sağıp kaşıkla içirdim birde mama takviyesi tabi duyabilmesi için arkadaşların dedikleri gibi güneş ışığı aydınlık çok iyi geliyor