Oglusumunannesii Arkadaşlar bebeğim 6 aylık bu zamana kadar bin tane marka denedim ama ağlayarak atıyor parmak emiyor bu aydan sonra emer mi sevip yoksa boşuna ugrasmiyim mi artık
Ececiiim Oglusumunannesii bence emmez ama uğraşmışsınız da o kadar ☺️ zaten büyümüş bebişiniz artık emmese de olur sanki ☺️☺️
Caglak Oglusumunannesii benimki de sevmiyordu ama 5 buçuk aylıkken 6-18 aylık Avent aldım muhtemelen ağzını doldurduğu için sevdi artık atmıyor
Omeruraz Oglusumunannesii benim bebekte hiç bi şekilde tutmadı 5 ay 10 günlük 3,4 gün öncesinde öylesine denedim tutarmı diye tuttu inanamadım şimdi çok sık olmasada arada veriyorum biraz ısrar edin belki tutar sizin bebeğinizde
Oglusumunannesii Ececiiim yaaa evet ama parmağı incelecek artik hep parmağını emiyor, dışarda da bebekler huzursuzluk yaptığında etrafta görüyorum herkes emzik veriyor bebek susuyor ve kolay uykuya geçiyor bizde tutmadığı icin daha zor oluyor hepsi
Oglusumunannesii Caglak avent hangi model acaba ben air ve soothie denedim. Chicco kauçuk, bibs, wee baby bide
Omeruraz Oglusumunannesii bebedoor diye bi marka belki tutmaz diye en başta ucuz bişey almıştım şimdi onu tutuyor :)
Ececiiim Oglusumunannesii ah kıyamam ☺️ benim oğluma doğar doğmaz verdim tuttu. 2 ayşık gün içinde asssla tutmuyo ama dediğiniz gibi dışarı çıktığımızda veya uykuya geçerken veriyorum gerçekten kurtarıcı oluyo
Oglusumunannesii Gulnihalazat38 sonradan nasıl tuttu peki farklı bir sey denediniz mi yoksa direk o emzigi mi sevdi
Gulnihalazat38 Oglusumunannesii üstüne sütümü sıkıp verdim ama uzun süre vermiyordum sonra tutu sadece uyurken alıyor