Egehansmom Oğlum büyüdüğü işin artık kullanmıyoruz sıfırdan farksız. İstanbul içi elden teslim alana satacağım. İlgilenen yazabilir. 500₺
Ali_asaf_10 Egehansmom oğlunuz büyüdüğü için satiyorsaniz araba nasıl sıfırdan farksız demekki baya kullanmissinizdir
Egehansmom Geceperisi 1 yaşında içine sığmıyor çünkü 6.aydan beri kullanmıyoruz. Almak isteyen görerek alacak zaten elden vericem, siz neyin telaşına girdiniz almayacaksanız??