bglm Geçen ayda 3-4 gun gecıkmıstı buay 1 hafta oldu test yapıldı negatf cıktı Dr muayne ettı sökturucu verdı hala reglı olamadım reglı ıkıncı günü gel hormon testı yapalım dedı bu durum yaşayan varmı hamılelık ıstemıyorum testı yaptırdım cıkmadı
EndlessLove_ bglm bende 15 güne bir adet olduğum için gittim. 2 sene oldu doğum yapalı emzirmiyorumda.. düzene girmişti sonra bozuldu. Mevsimsel sinir stresten olabilir dedi doktor ama regl gecikmesi hakkında bilgim yok üstte kalsın
Deletedmom_78 bglm vallahi bende her ay lekelenme goruyordum hap kullandigim icin bu ay gormedim testte negatif ben anlamadim🙆
Umutveannesi bglm benim doğumdan beridir her ay 3-4 gün gecikme olurdu. Bu ay tam bir hafta gecikti bende bi acaba mı dedim iki tane test yaptım negatifti ve şükür 8. gün olmuştum. Bence mevsimsel olabilir testte de çıkmadıysa bi sorun yoktur
bglm Deletedmom_78 korkarak testte yaptırtım cıkmadı ama hala mınık leke bıle yok 7 gun oldu hıc bukadar olamamıştı böyle şaşırdım ama ıkı aydır calısıyorum bıraz streslı işim ondan mı mevsımselmı bılemedım
bglm Umutveannesi korkuyorum gebelık ıstemıyorum tekrar teste gerek yoktur dımı bugun 8 gun oldu ılac ıcıyorum olmak ıcın
sedasyln Benim de sprailim var bu ay doktora gittim sprail yerinde sıkıntı yok dedi eşimide bu ay sadece 1 kere gördüm hala adet olmadım 6cı gün bugün 🤦🏼♀️ bu ay neden böyle oldu ki yaa geçen ayda 5 gün erken olmuştum