Kızlar merhaba oğlum 11 ay 3 günlük son bir aydır akşan uykusuna geçerken kendisi uyuyor.
Bu zamana kadar hep ayağımda sallıyordum haşa da gündüzleri ayak istiyor ama akşam uykusuna geçtiğinde kendisi döne döne uyuyor.
Sorum şu.
Benim oğlum 1 ay önce beşikte yatmamaya başladı çok deli yatıyor dönemiyor dönemedikçe ağlıyor vs. Bizde beşikte yatmayacağını anlayınca oda yapmaya karar verdik.
Şuan oturma odasında yer yatağımız var oğlumla ben orada yatıyoruz kendisi uyuduğu için döne döne serilerek rahatça yatıyor uyuyor.
Montessori yatak aldık haftaya gelecek. Şimdi ben onunla yerde yatmaya alıştım, o da bu şekilde alıştı yatağına nasıl alıştıracağım?
Tecrübesi olan var mı?