Doğumum sıkıntılı geçtiği için hep mama ile besliyorum sma kullandım kabız yaptı top gibi dışkısını yapıyordu Aptamil geçtim biraz iyi geldi ama şimdi tekrar aynı oldu önerileriniz nelerdir banımlar bu arada kendini o kadar çok sıkıyor ki arada göbeği kanıyor kaç kere doktor götürdüm normal diyorlar