Aynı durumu bende yaşıyorum benim bebeğim de 2.5 aylık ama benimki sol tarafı emmiyor sadece sağ taraf emiyor bub durumda sağ taraf yeterli kalmiyor biraz sağı emdirip uyku sersemi sol tarafı veriyorum hemen anlıyor basıyor çığlığı sagdim verdim o tarafı yine almadı bu sekildede aç kalıyor napicam bilmiyorum