Krnalp123 Anneler bisry sorcam bebeğime sagip dolaba koyduğum sütü verdiğimde 5 dakika geçmeden neredeyse tamamını kusuyor emdiği zaman da kesik şekilde kusuyor siz sakladığınız sütleri nasıl ısıtıp veriyorsunuz yardım lütfen 😒
edafmo Krnalp123 benmari usulü ısıtacaksın. Sağdığon sütü dolaptan al biberona koy, biberonu da sıcak suyun içine koy ısınmasını bekle. Kaynayan suya koyma ama
Maya22 Krnalp123 Merhaba. Önce çeşme suyunda poşetiyle birlikte açılmasını bekliyorum. Açılma olduktan sonra biberona koyup sıcak suda bekletiyorum. Kesilme olmasın diye biberonu devamlı çeviriyorum ılık olduğu zamanda beslemeye geçiyorum. Sağlıkla büyütün kuzunuzu🙏🏻🌸