Eşim geç konuşmuş, sanırım kızımda geç konusacak gibi her türlü gelişimi güzel çok şükür 🧿 anlaması yapması vs.. ama konuşması neredeyse hiç yok 16 aylık baba, al,ver, bu, bazen dede bunları söylüyor oysaki surekli kitap bakıyoruz soru soruyorum müzik dinliyoruz.. telefon sadece yolculukta var oto koltuğundan nefret ediyor ve krize giriyor resmen mecburen yolculukta açıyorum oyuncak falan gözü görmüyor onun harici TV telefon yok hayatımızda.. ama konuşmuyor işte eşimde genetikse bana çekmistir ben geç konusmusum birdaha susmamisim diyor ama dil becerisi genetik midir onu bilmiyorum bilgisi olan varmı?