Merhaba anneler bebeğim 2 ay 7 günlük 2 haftalıkken huysuzluğu başladı akşamları ağlama uyumama sonra düzeldi çok şükür dedik perşembe günü 3 aşı olduk o günden beri uykuYa dalamıyor kucağımda sallardım onuda istemiyor çok huzursuz çok uykusuz olmasına rağmen uyumuyor ağlıyor😓 ne yapmalıyım yardım edin şütfen