Arkadaşlar 9. Ay civarında menenjite başlamak istiyorum ama bu takvimi anlayamıyorum bir türlü hangi ayda hangi aşıyı almam lazım örneğin menactra ve bexseroyu yaptırmam mi gerekiyor 8. Ayda bexsero 9. Ayda menactra mi alıcam takvime baktıkça kafam karışıyor
nolur açıklar mısınız napicamı