Umaykizim19 Kızlar bebeğimden emerken gurultu geliyor . Açlıktan mı yoksa bağırsak sesi mi çözemedim yardımcı olabilir misiniz? Emerken yutkunma sayısı az oluyor ;(
Serifemete Benimde oluyordu 2. Ayda geçti bı anda bağırsaklarından ses gelirdi kakasını yapardı anında
burcu0302 Umaykizim19 Bizim de öyleydi reflüsü varmış. Yatay konumda gurultu artıyor ağlıyor dik konumda kucağımıza alınca rahat ediyordu. Doktor önerisiyle artık dik emziriyorum ve yatağının baş tarafını reflü yatağı gibi dikleştirdim biraz azaldı şikayetler