Kızlar merhaba hayırlı cumalar. 11 gün önce spiral taktırdım bakır olanından. Adetimin 4. Günüydü. Adetim normalde de 7 8 gün sürer spiral etki etmedi günümde bitti. Fakat 10. Günden sonra lekelenmeye başladım. Bugün adetimin 15. Günü halen siyah lekelenmem var normal mi bu durum? Bazı yerlerde spiralin kaymasının da belirtisi olabileceği yazıyor ama korktum açıkcası. Ağrım sancım bişeyim yok ilişki esnasında da hissetmiyoruz spirali. Yani normal midir bu lekelenme?