keremsmomy bebegımın atesı cıktı 7 aylık. 37 lerde atesı vucudu normal 37 ye gore sıcaklıkta ama kafası cok daha sıcak acaba bu nornal mı 🥺
keremsmomy Umutveannesi olabılır ınsallah oyledır. esım de hastaydı acaba ondan mı gectı dedık bır de havalar soguktu bı kez dısarı cıkmıstık usuttu mu dıye korktum pekı dıs ne zaman cıkar atesten hemen sonra mı cıkıyır
Umutveannesi keremsmomy damaklarına baktınız mı aşırı bir şişkinlik oluyor zaten fark edersiniz bizim üç dört gün öyle kafada ateş olmuştu diş patlamıştı hemen