Bebegim birkac zamandir sesler cikariyor degisik bisiler demeye calisiyor ona hep anne,baba,mama,dede bunlari soyluyorum son gunlerde ne hecesini fala soylemrye basladi hatta esim anne dicek galiba diyor kayinvalidem dun goruntulu konustuk oda konuscak galiba bisi anlatmaya calisiyor gibi dedi 6 ay 23 gunluk suan oyle ilk kelimeleri ne zaman diyebiliyorlar