Araslarcaaa açıkcası bir sağlık probleminiz yoksa diyetle sporla kilo verebiliyorsanız önermiyorum . Ama yok ben diyet yapamıyorum kilo veremiyorum diyorsanız son çare olarak öneririm . Pişman olmadım toplamda 50 kg verdim . Doğumumdan 2 yıl önce olmuştum . Ben emzirmedim sütüm gelmedi ama bunun ameliyatla bir ilgisi yok . Emzirmenizde bir engel değil . Sadece ameliyattan sonra kullanmanız gereken ilaçlar var onlar açısından sorun olabilir. Bunu doktorla görüşmek daha sağlıklı olur. Birde şöyle bir durum var ki bu ameliyatı oldum artık zayıf kalacağım diye birşey yok . Kilo verme sürecinde beslenme düzeninizi düzeltip oturtmazsanız yani tatlı yağlı hamur işleri vs tüketmeye devam ederseniz verdiğiniz kiloyu aynen geri alırsınız.