Bebisinannesi1234 Kızlar bebeğim 9 aylık ve ek gıda yememeğe ısrarcı ben verdikçe diliyle dıları atıyor ne yapabilirim bir öneriniz varmı
Deletedmom_49 Bebisinannesi1234 asla ısrar etmeyin🌸 biliyorum süreç çok yıpratıcı.. 26 aylık oğlumdan bildiriyorum. Tam o sıralarda ilk disini çıkardı 9.5 aylıkken sonrasında bir süre ek gıdaya küstü. Emziriyor veya mama veriyorsanız endişe etmeyin☺️ yine de aklınıza yatmazsa tahlil yaptırın isterseniz değerlerine bakılsın🌸
Melisamomm Benim kızım da 6.5 aylık ek gıda verirken ağzını kilitliyor ağzını açtığı zaman da diliyle itiyor bu duruma çözüm bulan var mı ?
Bebisinannesi1234 Deletedmom_49 5. Dişimiz yolda ondan olabilir belki mamayla besliyorum ama kızım biraz zayıf sanki ek gıda alırsa kendine geleceğini düşünüyorum ama yok yemiyor 😕
Deletedmom_49 Bebisinannesi1234 daha soğuk şeyler verebilirsiniz diş ağrısına iyi gelir hem. Mesela pilav yemeye başladıysanız yoğurtla ufak karistirip verebilirsiniz☺️ muhallebi verebilirsiniz yemesi kolay ☺️ aklıma bir şey gelmedi pek ama böyle deneyebilirsiniz. Oğlum dış zamanı yoğurt pek reddetmiyor çünkü