Benimki 6bucuk aylık yeni mamaya başladık mama meme ek gıda şeklinde gidiyoruz. Sma aşırı kabız yaptı ama oğlum tadını çok seviyodu mecbur bıraktım sonra bebelac gold aşırı ishal yaptı vede karnı ağırıyor gibi çok ağladı. Son olarak aptamil2 aldım onuda hiç sevmedi ve tadı kokusu berbat ya emin olmak için farklı bi marketten başka paket aldım yine berbat çıktı napıcam Allah aşkına hipp kaldı denemediğim onu veren varmı kokusu tadı nasıl