2 gün önce Bexero 2.doz aşıyı vurdurduk ama ondan beri çocuğum ağlıyor mızmız, iştahı kapandı, hafif ateş de var,normal de yerinde durmayan çocuk emeklemiyor bile bacağı acıyor büyük ihtimal. Tam 48 saat geçti üstünden hiçbir aşı yan etki yapmazdı bize bunun 1. Dozu da yapmamıştı normal mi acaba bilen var mı?