Bebeğim 1 yaşında emerken ısırma huyu başladı inanılmaz canım yanıyor burnunu sıksamda bırakmıyor alçıdan çığlık atıyorum bu sefer korkup ağlıyor yaşayan varmı bu durumu ısırmayı nasıl unutturdunuz birde bu ara sürekli emmek istiyor yapışık ikiz gibiyiz uykuya dalsa bile ayrılmak istemiyor