Bebeğim bir haftadır kendisini kucağıma midesi bana yada elime değecek şekilde asla tutturmuyor ve sürekli ağlıyor beni sürekli emmek istiyor emerken bile kıvranıyor emdiği anda karnından gorul gorol gocur gocur sesler geliyor kendini okadar kasıyorki taş gibi gepgergin oluyor vücudu bebeğim 3 buçuk aylık bu arada. Doktora gittim üç gün önce reflüdür dedi çünkü üstten gazını rahat çıkartamıyor ve sürekli midesi azına gelip gidiyor çok zorlanırsa kusuyor asla yatırıp ana kucağına koyamıyorum midesi azına geliyor ağlıyor. Doktor toz gaviscon bir tanede motil die şurup verdi iki gün kullandım ama çocuk hiç iyiye gitmedi gece gündüz ağlıyot okadar canı yanıyorki artık nasıl tutacağımı şaşırdım iki hündürde boğazında hırıltı başladı.Dün başka bir doktora götürdüm oda idrar tahlili ve kürü yaptı enfeksiyon varmu bakıcaz yoksa ultrasonla bağırsaklarına bakmk gerek yoksa en son besin alerjisi diyebiliriz fajan dedi idrar kürü yarın çıkacakmış daha. Ama hiç bir doktora güvenemiyorum çocuğun derdini çözemiyorlar ve her geçen gün daha kötü oluyot öoralim çok bızuk ne yapacağımı şaşırdım artık. Besin alerjisi yaşayan bebekler nasıl belirtiler gösteriyordu acaba. Mukuslu kakada yapıyor dünden bu yana artık içim dayanmıyor acı öektiğini gördükçe