birinsan14 Ben kendimize yaptığımız gibi yapıyordum tuz atmıyordum sadece. Peynirli falan yapacaksınız az tuzlu veya tuzsuz olabilir
BebekC Ben 1 yumurtaya 1 yatlı kaşığı yoğurt 1 tatlı kaşığı da tam buğday unu koyup çırpıp o şekilde pişiriyordum yumuşak oluyordu. Dişleri olmadığı için rahat yiyebiliyordu. İçine biraz lor peynir de ekleyebilirsiniz, bazen de o şekilde yapıyordum.
AnGeL_24 BebekC mesela bizden bir beyaz un var bide siyaha benzer kavrulmuş un var ve onu bebeğim için horre yapıyorum( kovurdugum unun icine su atiyorum pişirip oyle veriyorum)
Annemioldumsimdi BebekC BebekC ben de bu şekilde yapıyorum. Ayrıca tatlı kaşığıyla tavaya minik minik koyduğumda pankek gibi oluyor. Kendisi tutup yiyor. Tavsiye edilir 😊
BebekC Tam buğday unu beyaz unu göre daha yüksek besin değerine sahip. Ayrıca beyaz un boş kilo yaparken tam buğday unu kilo kontrolü sağlıyor. Bir de beyaz unda gluten ve nişasta fazla (ki şişiren ve kilo yapanlar da bunlar) tam buğday ununda protein ve ruşeym daha fazla.