Geçen ayın 15inde kimyasal yaşadım bu ay adetim gecikti bende kan verdim ilk 0.01 çıktı pazartesi günü bende tarlusal aldımiki kez içtim dün normal kan tahlili yaptırırken betada akmışlar 2.99 çıkmış tarlusaldanmı yükseldi yoksa gebelikmi oluşuyor korkmaya başladım gün aşırı korumasiz ilişki oluyordu sürekli normalde 13 i adet görmem gerekiyrodu uygulamalara göre