Funda_yakut Bebeğim 3 ay 19 günlük bugün regl oldum bu dönemde sütün azaldığını ve bazen tadının değiştiğini biliyorum ama biraz korkuyorum sütüm kesilmez dimi ( sadece anne sütü alıyor ) mama başlamak istemiyorum regl olup yine aynı düzen devam ettiniz mi ? 😓
edafmo Funda_yakut hayır canım neden kesilsin. Kırkım çıkmadan regl olmaya başladım 3.5 aylık hiç kesilmedi
Deryadeniz63 Funda_yakut bebeğinizi hep emzirdiginizi söylediğiniz bebeğinizin kilosu kaç kilo acaba merak ettim de ☺️
Funda_yakut Ilosumm Yani hormonlardan dolayı işte azalıyormuş bi kaç gün süt bilmiyorum öyle okumuştum mama da vermek istemiyorum o yüzden sordum tam bir bilgim yok bir yerde okumuştum aklımda kalmış. teşekkür ederim 🙏🏻
Funda_yakut Portologg Kesilmekten değil ama azaldığında mecbur mama takviyesi yapmak gerek bende mama vermek çok istemiyorum o yüzden soruyorum ilk bebeğim bir bilgim yok araştırdığımda sütün azaldığı vs yazıyordu bende hani azalırsa sonra zamanla kesilir mi diye düşündüm 🤷🏻♀️
Portologg Funda_yakut canim ilk bebeğim de bu bilgiden habersizdim yeni öğrendim ama o zaman da azalma olmadı sadece bebek büyüdüğü ve gazsiz olduğu için daha rahat ve uzun bir sekilde emdiği için sütüm kaynamiyordu o kadar
benoyleuygungordum_ Funda_yakut kesilmez merak etmeyin ben 49. Gün oldum regl 😂ama regl dönemi azalıyor benim
Funda_yakut benoyleuygungordum_ Anladım Şuan bir azalma yok da bakalım 😅 ay insan korkuyor valla herşeyden 🤣
benoyleuygungordum_ Funda_yakut zaten emzirme danışmanım demişti ki sen çok erken olduğun için süt tam oturmadan olunca olunca azalma yaşamışsın normalde böyle olmuyor dedi. Saha geç olanlarda bende ki gibi azalma olmuyormuş daha doğrusu olsa dahi bebeği etkilemiyormuş benim bildiğin çocuğum aç kalıyordu 🥲