Gta-35 kaç aylık bilmiyorum ama Lego güzel oyalıyor. Geçenlerde kumla kamyonlu bi set var onu aldım benim kızım çok seviyor kumu kamyonu falan kürekleriyle oynuyor baya. Hiç sevmesem de kuzeninde popit mi ne onu gördü onla oynuyor trafikte falan sticker kitaplarıyla oyalanıyoruz