Selim132402 yaşadın en güzel ayına girmiş minnoş.artıksöylediğin herşeyin herşeyin farkında.mimiklerini çözdü kuzgun baktığında yada üzgün ters giden bişeylerin olduğunu düşünüp senin ruh haline bürünecek ama sen gülümsedikçe ve onunla konuştukça sana tepkiler verecek.şarkı söylemelisin çığlıklar la sana eşlik bile etmeye başlayacak.ama küsmeyi öğrenecek bu ay annesi dikkatli ol.onunla ilgilenmediğinde istediği zaman kucağına almadığında ona olmasa bile onun yanında başkasına sesini yükselttiğinde küsebilir.göZlerini senden kaçırıp söylediğin hiç birşeye tepki vermeyebilir.farkındalığının artmaya başladığı evre bu evre,artık ona bol bol konuşmalı herşeyi nedenleriyle anlatmalısın.şimdi yemek yapıyoruz annecim babamız işten gelicek yemeğimiz hazır olacak sonra hep birlikte sofraya oturup karnımızı doyurucaz gibi.hatta bir yemeği nasıl yaptığını bile anlatabilirsin.ağaçları gösterdiğinde ağaçlar neden varlar bize ne gibi yararları var.aklına gelen herşeyi anlat.ilgisi dağıldığında konuyu değiştir şarkı söyle mesela.ama tavsiyem onu kendi haline bırakma zaten oda kalmak istemeyecektir.bu ay özellikle bebeğinle geçireceğin en keyifli ay doyasıya sağlıkla yaşanan dileğiyle ☺️