Merhaba sevgili anneler, bebeğim 7. Ayına girdi fakat benim sezaryen göbeğim şiş ve sarkık kaldı. Doğum sonrası doktora korse için sorduğumda çok erken önermiyorum demişti. Zaman geçince de ben ihmal ettim. Bu saatten sonra korse kullansam etki eder mi toparlanmasına? Kullananlar hangi korseyi aldınız? Korse dışında başka ne yapabilirim?