Bahtszbedevi Geçen Cumadan bu yana post okumaktan şaş oldum😂 Artık bugün açıklanır diye bekliyorum yani umudu kesicem artık. Yoksa ilişik kesme tarihi de uzar diye düşünüyorum. Totem yapalım kızlar. Bugün açıklansın aldım kabul ettim 777😂😂
Ayyuzlukoncuy Bahtszbedevi Aldım kabul ettim ben de 😅 Bir an önce açıklansa da şu evi bi toparlamaya başlasam 😒
Yagmursonrasitoprakkokusu Bahtszbedevi ay ben de beklerken boyleydim bir an önce açıklanır sizinki de inşallah 🌸🌸
0706almila Bahtszbedevi aldım kabul ettim artık buraya da bakmaktan açıklanmamasından da bıkkınlık geldi 😂
Oznur_0708 Bahtszbedevi bizde uzatma verdikte onla ilgilimi acaba dedim daha bi onaylandı onaylanmadı gibi bir cevap gelmedide
Ayyuzlukoncuy Bahtszbedevi Valla benim de öyle :) Açıklansın öyle başlayacam zaten oğlumla da nasıl toparlayacam bilemiyorum 😅
Gokturk_ Oznur_0708 uzatmanızın kabul olup olmadığını sonuçlar açıklanınca öğreneceksiniz sizde bekleyin isterseniz 😂
Melooo26 Bahtszbedevi inşallah açıklanır geçen sene de 19 mayısta açıklanmıştı sanırım bu sene de açıklansa da bir an önce öğrensek
ehlenmomyy Ruzgarmery aynen benimde yoksa secim sonuna kalcak yine inşallah ne aciklama nede ilişik kesme tarihi uzamaz kendi postumdan hariç sürekli arama butonuna tayin yazmaktan usandim😄 artık salsalar bizi yolumuza baksak
Ruzgarmery ehlenmomyy hahaha aynen kuzum bende sizinkileri takip ederek kocamdan önce öğrenmeye çalışıyorum 😂😂😅 bencede bugün de olmazsa şu ortada gezen 2 Haziran lafına inanacağım artık