Fgul28 valla okurken kendimi gördüm. Benimde aynı şey başımda bebeğimin sarılığı geçti çocuk uyandı resmen uyumuyor. Gündüz naptıysam uyutamıyorum. Şuan 3.5 aulık değişen düzelen hiç birşey yok. Doktora da gittim tahlil vs herşey yapıldı doktorun söylediği yapısı böyle uyumak zorunda seğil sizi zorlayacak dedi. Ben artık kabullendim ama tabıkı çok zor oluyor gün içinde vakit geçmiyor, akşam üstüde iyice hırçın oluyor inşallah düzelir diye dua ediyorum ama umudumda yok