Fgul28 yan yatıyorum, bebe de bana dönük yan yatıyor. aşağıda kalan memeyi o şekilde veriyorum. O emerek uyuyor ki istediği bu ben de uyuyorum o şekilde. Yani win-win 🙃(alışkanlık olcak diceksiniz, ama napayım artık hiç dinlenmeyen sinirli stresli anne olmaktansa…ve güvenlik konusunda sıkıntı yok merak etmeyin)