Fgul28 bizde öyleydik. 3 buçuk aylikken birden uyumaya basladi gündüzleri. Zaten ben surekli uyutma cabasinda olurdum. Uyumazdi. 3bucuk aylik uyumaya basladi. Ama kisa kisa tabi. Simdi 6 aylik olduk. Hala daha kisa kisa uyur. Ama sizin gibi surekli arastirirdim uyumayan bebek diye. Kuzenlerime danışırdim anlatirdim nasil oluyor derlerdi inanmakta zorluk cekerlerdi. Sac kurutma sesi, camasir makinesi sesi, beyaz gurultü, suourge sesi, araba sesi, akliniza ne gelirse herseyi denedik 😃Kucagimda emerken uyurdu, yatırınca uyanirdi. Ve oyuzden bende cok uykusuzluk çektim. Yaşam kalitem cok düşüktü. Ve ben yalnizim anne kaynana yanimda degil, yani cok zordu. Sabredin birsey yapmaniza gerek yok. Vakti geldiğinde birden uyudugunu göreceksiniz. Yarim saatde olsa uyuyacak. Suan bile camasir kurutma sesi ile uyuyor 😃 simdi bende bu uyku surelerini nasil uzatirim onun arastirmasindayim😃 Yani biri bitiyor biri başlıyor 😃 O yüzden saglik olsunda gelip geçiyormuş hersey.