Merhaba, dün sabah ishal ve mide bulantısıyla uyandım. Tüm gün bulantılarım devam etti bir defa çıkardığımda rahatladım ama ishalim hala geçmedi, halsiz olduğum için patates haşlayamadım kalkıp da kola içtim sadece sabah biraz keser gibi yaptı ama kesmedi de. Sulardan olduğunu düşünüyorum. Bugün de geçmezse sağlıklı ocağıns gideceğim ama buradaki sağlık ocağı çok iyi değil. Önerebileceğiniz bir şey var mı?