Sudee96 Son dozu oldu bugün 1,5 aylık dolven verdim ama ateş var hala inmiyor çok değil belli bölgelerde birde ayağına basamıyor normla mi bu doktoruyla görüştük normal dedi ama
MeetJoeBlack Sudee96 13 aylıkken olmuştu oğlum son doz bexseroyu. ateş konusunda birşey diyemem bizde ateş olmamıştı, calpol vermiştim ben 6 saatte bir. Ama bacak ağrısı olmuştu bizde de , basmak istemiyordu dokununca ağlıyordu.
Mlk026 Sudee96 canım merhaba bzim tam 5 gün ateş sürdü 3. Gün calpol fayda etmeyince pedifen verdi doktorumuz ilk 4 kere 4 saatte 1 yarım kaşık daha sonra 6 saatte 1 olmak üzere 2 gün pedifen kullandım anca düştü.
Nilunas Sudee96 bizim ebe koldan yaptı😲bexsero da kolunun üstüne yatamadı o gece ve ateşledi calpol verdim takip ettim sabaha bir şeyi kalmamıştı
Sudee96 Mlk026 yaa bende dolven veriyorum indiriyor ama 4 aaat sonra geri çıkıyor napacağımı şaşırdım 1,5 gün oldu
Gamzeliff Nilunas merhaba kaç aylıkken koldan yaptı bizede koldan vurdu hemşire hareket ettiriyor ağrıyor baya
Mlk026 Sudee96 olabilir dedi bizim doktorumuz pedifen rahatlattı dolvenle aynı zaten içeriği biraz soğuk algınlığı vardı aşı olduğumuzda muhtemelen ondan bu kadar ateş yaptı
Sudee96 Mlk026 bende öyle süpheniyorum çünkü burnu akmaya başladı bugün yaa aslında ona çok dikkat etmek lazım ama insna bilemiyor