Edaltundag öncelikle çocuğunuzu doyurabilmek adına mama verdiğiniz için lütfen vicdan azabı çekmeyin. Sütünüzün yetersiz olduğunun bilincinde olduğunuz ve çocuğunuzun gelişimi için en doğalını yaptığınız için sevinin. Gönül ister ki anne sütü bol olsun, bebeler doysun, hem bedava, hem biberon derdi hazırlama derdi yok oh mis. Ama olmayınca olmuyor bilirim, mamalar da zehir değil sonuçta. Uzun yazdım çünkü lohusasın ve o günlerimi hatırlattın. Bebeğim 1yaşında, mamayla büyüdü. Öncelikle mama kutusunda yazan miktarı deneyin ama şunu bilin o tablo bir genellemedir ama her çocuk aynı değildir. 30 cc yapın. 60 yaptığınızda belki bitiremez. Deneyerek görürsünüz. 1yaşında bebek 210-240 cc rahatlıkla içer ama benim kızım max 180 içer. Demem o ki bebek kendi bilir ne kadarın yeteceğini. Sen de bunu deneyerek zamanla oturtacaksın. Bir miktar mama lavabonun olacak illaki ☺️ sağlıkla büyüsün bebeğiniz🙏🏼💖