2 hafta oldu neredeyse 28 aylık kızımla tuvalet eğitimini tamamladık sayılır. Gündüz sorun yok tutuyor söylüyor da gece mutlaka bir kere kaçırıyor. Ben kaldırıp tuvalete götürmüyorum çünkü ağlıyor gitmem diyor. Kaldırmazsam bu saatlerde mutlaka altına yapıypr. Düzelir mi ya 😐🙁