40 gün önce doğum yaptım şeffaf dikiş attılar en dışardaki dikiş doktor muayne ettikten sonra düştü diğer ikisi daha geç düştü vajinamın kesilen yeri hala kesik gibi kesik izi duruyor ysni iyileşmedimi anlamıyorum oturulan tualete otururken orda bi zonklama oluyor normal mi 40 günde geçmemesi. Birde nasıl ağda ysotırıcam bilmiyorum o kesik yer yırtılır ayrılır diye korkuyorum lütfen destek olur musuuz