Hanımlar 1 yıl boyunca hep sağım yaparak besledim bebeğimi artık hem sürümün az gelmesi hem d e bir memede olan rahatsızlıktan. Dolayı mamaya geçtik 1 hafta belki geçmiştir artık sağım yapmıyorum ama memelerde süt var hala ilk günler çk hafif minik minik sızı oldu ama artık yok. Yalnız süt hala var hafif sıkınca geliyor bunun bana Bi zararı olur mu? Zamanlar gider mi yoksa hap mı içmem gerekiyor bitmesi için yardımcı olur musunuz