Selam güzel anneler. Kızım rahatsızdı önce bi boğazı enfeksiyon kaptı ateşlendi, sonra da soğuktan üşüttü göğsünden hırıltı geliyordu. İyileşmek üzere Allahın izniyle. Ama bi anda agresifleşme sergilemeye başladı. Acaba haftasıyla yaşıyla bi alakası var bu dönemi geçirmiş anneler beni aydınlatabilirler mi. Sürekli bana vuruyor beni itiyor, tırnaklıyor, çığlık atıp kendini yere atıyor. Babasına hiç böyle değil ama. Çoğu zaman bana. Bugün mahvoldum resmen o kadar yordu ki beni bu inadıyla hem ruhen hem fiziksel olarak. Bu bir geçiş dönemi mi? Bana gıcık oluyormuş gibi davranıyor yavrum, sürekli benimle yan yana olduğu için yapıyor biliyorum ama yine de anne yüreği işte insanın aklına bir sürü şey geliyor.
Doktora götürmek istiyorum hem hastalık hem gelişim takibi için ama doktor bulamıyorum. Bir doktor vardı 2 kez falan gittik çok ilgili bulmadım. Van’da yaşayan annelerim bana doktor önerebilirler mi lütfen. Çok çaresiz ve yorgunum. Allah hepimize yavrularımızı büyütürken sabır versin ve aklı salim olmayı nasip etsin. Amin 🤲🏻