Herkese merhaba öncelikle yardımınıza çok ihtiyacım var bebegim 2 aylık daha olmadı normal doğum yapmak istiyordum ama son dk sezeryan doğum gerçekleşti ebe ve doktorumun acemiliğine ugradım ve bebeğimin kafasında şişlik oluştu önce yumusaktı fakat sonrasında sertleşme kireçlenme dedikleri sefal hametom oluştu doktor ameliyat yapacaklarını söylüyo üç gündür uyku nedir bilmiyorum çok korkuyorum yaptıran var mı ya da basından böyle bi durum geçen gerçekten deneyimlere çok ihtiyacım var