3 yaşına girecek Eylül de ..
Gerçekten her çocuk böyle mi diye merakımdan yazıyorum. Bir çocuk bu kadar uykudan nefret eder mi??? Aşırı sosyal yetiştirdim diye ben mi sebep oldum. Hiç bi şekilde uyumak istemiyor. Uykusuz olunca bir dinginlik çöker ya insana. Yok benim kız da oda olmuyor. 2 5 yaşında ama ömrümden ömür aldı. Hep aktif hep enerjik. Uykuya geçerken hep mücadele. 1,5 saat sonunda uyutabiliyorum! Bu normal mi cidden? Öğlen ve gece uykusuna yatırmak için ben 1,5 saaat harcıyorum. Elim kolum sırtım bacağım artık uyulmaktan bir hal oldu. E zaman geçiyor o uyuyacak diye karı koca perişan oluyoruz. Bıktım cidden bıktım. Bağırınca da üzülüyorum.