aysenur1517 Bebeğimin kakası yeşil ve içinde beyaz parçacıklar gibi bezeler var nedenini bilen var mı
Kucukadaminannesiii aysenur1517 ay aradığım post daha 2 buçuk aylık anne sütü alıyor ve kakası tam da dediğiniz gibi
SeNaGT Kucukadaminannesiii bizimde ayni enfeksiyon dedi canım mutlaka gotur kan ve kakasina baktir biz kan verdik kaka almaya çalışıyoruz bu seferde 2 gundur kaka yapmiyor
hunilimomy SeNaGT Merhaba annemiz, forum kuralları gereği hassas içerikli görsel paylaşmak yasaktır. Postunuz bu nedenle silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz