iremtaha9 bende durayım burda çünkü benim bebeğimde 7 aylık tam sütüm çok azaldı yetmiyor mamaya geçeyim dedim aptamili kustu, bebelac kustu sma aldım dün denedim içiyor yarım saatbsonra hepsini şelale gibi kustu. Bende şimdi eşimi yolladım hipp 2 bulması için ama siz böyle deyince korktum şimdi. Aslında bez gibi mama işi. Her çocuk her mamayı almıyor. İnşallah buluruz bizde. Ama insan üzülüyor mideleri bozuluyor .