Oznur_0708 Lcw ebebek koton soruyorum ama yok maalesef havalar ısındı 2.5 tog tulumda terletiyor haliyle ve izmirden yazıyorum burdaki mağazalarda bulamadım nasıl bulabilirim ya
sedaozdemir Oznur_0708 benim oğlum da 2,5 Tog ile uyuyordu ama çok terlemeye başladı trendyol’dan 1 togluk kısa kollu uyku tulumu buldum ve aldım
Oznur_0708 BuzluKahve normalde bingölde yaşıyorum tayinden kaynaklı ailemin yanına geldik döncem artık yarın
Beraninannesii Oznur_0708 Instagram’da elauykutulumlari diye bir sayfa var sanırım oradan alacağım bende. Guvenilir mi bilmiyorum daha önce alışveriş yapan varmı araştırmam lazım 🥲
Pastaneusuluislakkek Oznur_0708 trendyol 1 tog alpar tekstil 0.5 tog enhitbaby Mersin’de yaşıyorum memnunum
slkndwht Oznur_0708 benim de evim sıcak bir aydır kısa kollu 0.5 tog uyku tulumu kullanıyorum. Owli marka 0-3 kullanılıyor uyku gurusu diye geçiyor modeller. Fiyatı benzer ürünlere göre yüksek ama uzun süre kullanabiliyorsunuz.
Isik22 slkndwht bende ondan aldım bebeğim 3 aylık geniş kundak şeklinde kullanıyorum ama bebeğim sabaha karşı kollarını çıkarmaya çalışıyor uyanıyor öyle sizin nasıl
AegeansMom menek16 ya bu uyku tulumuyla alt değiştirmek gece zor olmuyor mu? Ben kaç kez niyet ettim ama giyip cıkarması zor oluyor bitane almıştım bedeni büyüktü de üstelik ama gece alt alacağm zaman baya sıkıntı. Uyandırır çocuğu siz nasıl yapıyorsunuz?
Samyeli008 Oznur_0708 Müslin uyku tutumlarından alabilirsiniz. Trendyolda falan palalılar dolaptan aldım sıfır ürün dikip satanlar var hem de yarı fiyatına bakıp alabilirsiniz
Winnithepooh Oznur_0708 merhaba LCW 1.7 3-4 yaş (2 yaş tan itibaren,) e bebek 1.5 tog 5 yaş ama (2 yaştan itibaren ) bunları gydridim bebeğime ve birde etiketli toplin marka 1.5 tog 12-18 ay bedenli uyku tulumu vardır elimde satiyorum düşünürseniz 😇
Oznur_0708 Winnithepooh ben şuan mağazalarda sitelerinde bulamıyorum nasıl bulacağım onu soruyorum aslında
Winnithepooh Oznur_0708 anladım belki 2. El olandan veya bendeki etiketli olan ürün beden olarak uyuyorsa düşünürseniz diye yazmıştım 🤭
Oznur_0708 BuzluKahve havalar çok dengesiz kuzu maalesef 😒 bingölde yaşıyoruz yarın uçuş yapcaz ve serinmiş ben daha tulum bulamadım kahretsin
Winnithepooh Oznur_0708 lcw marka ve hellobaby marka 3-4 yaş vardır kullandığımız eğer 2. El olarak düşünüyorsanız gorsel atayım