Mutluannekny anladım siz bilirsiniz.Bizlerde öyle büyümüşüz ama şuan bilgiye ulaşamak daha kolay,şimdiki bebekler daha şanslı.cici bebe içinde şeker un yağ var ve katkı maddesi bunlar kalorili ama besleyici değil,şanslısınız ki alerjik reaksiyon göstermemiş.Sağlıkçı olarak uyarmak istemiştim.Biraz araştırırsanız veya doktora danısırsanız daha iyi olabilir.Bağışıklık için en bulunmaz nimet sütünüz olacaktır,besinleri günün birinde zaten yiyecek.Fırsatınız olursa doktorunuza danışın belki onun açıklaması sizi daha tatmin eder.