Merhaba anneler, bebeğim 6 günlük. Doğduğu andan beri sütüm geliyor (2.gebeliğim diğerini keseli 10 ay olmuştu) ama bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum. İlk bebeğim pek iştahlı değildi sadece akşamları mama veriyordum uyusun diye ama bu 2.si erkek bebek doymuyor. Sütümü sağdım bugün tek memeden 40ml geldi. 2 saatte 1 emziriyorum 1 saat sonrası 60ml mama içiyor. Bu durum normal mi?