kızlar bebeğim 2 aylık nasıl giydireceğim şaşırdım uzun kollu body don üstüne tulum giydiriyorum terliyor kısa kollu body altına bişey giydirmeden tulum giydireyim diyorum üşüyor gibime geliyor normal pijama takımı giydireyim ayakları çıplak kalsın rahat etsin diyorum yine içime sinmiyor ay şaşırdım ya nasıl giydireyim bilemedim